Mezzosopran/Lead söker vokalgrupp - Stockholm

Vill du sälja en vevgrammofon, hitta en vikarierande andra tenor, hyra en trådlös mic och köpa en ny mixer ska du titta här.

Mezzosopran/Lead söker vokalgrupp - Stockholm

Inläggav Martina » 22 mars 2011, 00:57

Jag heter Martina och är en 28-årig mezzosopran/lead som letar efter en sånggrupp i Stockholm. Etablerad eller en helt ny. Jag sjunger i första hand för att ha kul men lägger gärna ner tid och energi på projekt jag tror på. Min ambition är att hitta ett gäng ambitiösa hobbysångerskor/sångare att skapa samklang med och när man hittat soundet även köra uppträdanden på företagsfester, privata evenemang m.m.

Har en bakgrund i solosångslektioner under många år, lead i barbershopkören Stockholm city voices, huvudsångare och körare i två olika coverband (pop/rock) samt sjungit på flera bröllop, skrivit o spelat in några låtar, jazzkurs m.m. Har en stark mezzosopranröst och mycket känsla. Inspireras av Melody Gardot, Cookies n Beans, Fork, Manhattan Transfer, m.fl. Gillar att sjunga en bred repetoar, gärna med fokus på pop, visor, jazz men är anpassningsbar. Det viktiga är en grupp med karisma på scen som vill underhålla och beröra genom stämsång.

Har ni en grupp som behöver en lead?
Eller har du erfarenhet av stämsång och har liknande ambitioner?
Hör av er/dig!

Martina
Martina

Återgå till Köpes, säljes, hyres & sökes