Sångare/sångerskor sökes till vokalgrupp!

Vill du sälja en vevgrammofon, hitta en vikarierande andra tenor, hyra en trådlös mic och köpa en ny mixer ska du titta här.

Sångare/sångerskor sökes till vokalgrupp!

Inläggav Christa Ajris » 19 december 2013, 22:29

Hej!

Är du en van sångare, har musikalisk bredd, stor experimentlust och vill starta och satsa professionellt på en vokalgrupp/vokalensemble?

Jag har länge önskat vara med i eller starta upp en vokalgrupp med en mycket varierande repertoar. Gärna allt ifrån folkmusik, klassisk eller tidigare musik till vispop och soul. Tänker mig 4-5 sångare, antingen bara tjejer eller fifty-fifty. Söker dig som har stor sångvana, en bra röst, läser noter och kan hålla en stämma!

Jag vill att vi alla ska vara ledare och hjälpas åt med att samla material. Gärna egenskrivet! (Själv är jag i grund och botten kompositör/låtskrivare). Att vi har erfarenhet inom lite olika områden ser jag endast som en fördel! Jag vill att vi ska komplettera och inspirera varandra.

För mig är detta ett nytt projekt och inget jag har gett mig på förut (även om jag naturligtvis har stor körvana). Det är en dröm jag haft i lång tid och nu känner jag att det är dags att kasta ut nätet för att se om det finns något intresse därute...

Tveka inte att höra av dig!

Mvh Christa Ajris
Christa Ajris

Återgå till Köpes, säljes, hyres & sökes